Autor: Zespół GreenLab
PGE rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” i zachęca do korzystania z wygodnych i nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Kampania produktowa zaplanowana w telewizji, prasie i Internecie dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 milionów Klientów w całej Polsce. Kampania, której celem jest pokazanie nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań wpisuje się w nowe hasło marki – „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z Klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo – obsługowych Klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych Klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie.
Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót
Spoty produktowe, pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK, czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.